Werken bij het Bestuursbureau

Bekijk alle vacatures

Waarom werken binnen Bestuursbureau?

Veel mogelijkheden om te leren en ontwikkelen

Veel mogelijkheden om te leren en ontwikkelen

Werken in een huiselijke sfeer

Werken in een huiselijke sfeer

Flexibele werkroosters

Flexibele werkroosters

WIJ ZORGEN DAT ALLES OP ROLLETJES LOOPT

Deze afdeling Bestuursbureau bestaat uit een Bestuurssecretaris, Office Managers, Management Assistentes, een Bedrijfsjurist en een Ambtelijk Secretaris van de Raad van Medezeggenschap. De Bestuurssecretaris geeft leiding aan het Bestuursbureau en adviseert zowel bestuur als Raad van Commissarissen. Daarnaast is de Bestuurssecretaris verantwoordelijk voor de diverse deelnemingen van Wonen Limburg. De Office Managers en Management Assistentes ondersteunen de bestuurder, directeuren en managers bij hun dagdagelijkse werkzaamheden. Zij bewaken het overzicht en weten op welk moment ze in actie moeten komen. Of dit nu ondersteuning bij het agendabeheer of in de mailbox is of het notuleren tijdens een vergadering. Daarnaast is één van de Office Managers ambtelijk secretaris van de (externe) Geschillencommissie.
De Bedrijfsjurist geeft dagelijks advies op onder andere het vlak van huurrecht, bouw- en vastgoedrecht, Warmtewet, Woningwet en VvE vraagstukken. De Ambtelijk Secretaris ondersteunt en begeleidt de Raad van Medezeggenschap.  

Op weg naar een thuis voor iedereen

Laat je inspireren door onze medewerkers

Jouw vacature
niet kunnen
vinden?

Meld je aan voor een Job alert en krijg per e-mailbericht zodra de
vacature beschikbaar komt of stuur een open sollicitatie.