Waarom werken binnen Bestuursbureau?
WIJ ZORGEN DAT ALLES OP ROLLETJES LOOPT
Deze afdeling Bestuursbureau bestaat uit een Bestuurssecretaris, Office Managers, Management Assistentes, een Bedrijfsjurist en een Ambtelijk Secretaris van de Raad van Medezeggenschap. De Bestuurssecretaris geeft leiding aan het Bestuursbureau en adviseert zowel bestuur als Raad van Commissarissen. Daarnaast is de Bestuurssecretaris verantwoordelijk voor de diverse deelnemingen van Wonen Limburg. De Office Managers en Management Assistentes ondersteunen de bestuurder, directeuren en managers bij hun dagdagelijkse werkzaamheden. Zij bewaken het overzicht en weten op welk moment ze in actie moeten komen. Of dit nu ondersteuning bij het agendabeheer of in de mailbox is of het notuleren tijdens een vergadering. Daarnaast is één van de Office Managers ambtelijk secretaris van de (externe) Geschillencommissie.
De Bedrijfsjurist geeft dagelijks advies op onder andere het vlak van huurrecht, bouw- en vastgoedrecht, Warmtewet, Woningwet en VvE vraagstukken. De Ambtelijk Secretaris ondersteunt en begeleidt de Raad van Medezeggenschap.